virus98

Do you want virus

virus98

Do you want virus

بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان

crack چیست و چه عملکردی در آنتی ویروس ها دارد ؟

دوشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۰۰ ب.ظ

در این پست از وبسایت سهنداستور به بررسی کرک ها و نحوه ی عملکرد آن ها در آنتی ویروس ها پرداخته و به سوال “Crack چیست و چه عملکردی در آنتی ویروس ها دارد ؟” پاسخ میدهیم. با ما همراه باشید.

_ Crack چیست؟

Crack کردن ، روشی است که در آن ، با اِعمال تغییراتی بر روی آنتی ویروس ، خطوط فرمانی که آنتی ویروس از آن پیروی می کند ، تغییر داده می شود تا عملکرد آن ، مطابق با خواسته های فرد Crack کننده ، تغییر کند.
Crack کردن روش های متفاوتی دارد که اغلب با ایجاد تغییرات در فایل های راه انداز صورت می گیرد. هدف از Crack کردن ، تغییر روشی است که آنتی ویروس با آن روش ها ، از قانونی بودن License مطلع می شود. وقتی شما بتوانید آنتی ویروس را گمراه کنید ، دیگر نخواهد توانست که فرق License قانونی و غیرقانونی را تشخیص دهد. در حقیقت ، فرد Crack کننده با دستکاری در پیکره‌ی آنتی ویروس ، آن را گمراه می کند تا فرمانی که مطلوب اوست ، دنبال کند.
Crack ، اغلب پس از چند Update که از طرف کمپانی سازنده‌ی آنتی ویروس ارسال می شود ، شناسایی شده و از بین می رود و در نهایت ، آنتی ویروس نیز از کار خواهد افتاد.

_تفاوت Crack با License اورجینال چیست؟

بزرگ ترین تفاوت آن است که هنگام Crack کردن ، حتماً باید تغییراتی بر روی آنتی ویروس اِعمال گردد و اگر شخص سازنده‌ی Crack ، دارای تجربه و تخصص کافی نباشد ، می تواند با Crack ساخته شده ، بخش هایی از آنتی ویروس را آسیب زده و باعث اختلال در عملکرد آنتی ویروس شود ؛ اما در License اورجینال ، شما تغییری در آنتی ویروس اِعمال نمی کنید ؛ فقط آنتی ویروس را نصب کرده و License را وارد خواهید کرد.

_ آیا در دریافت Update تفاوت دارند؟

اغلب Crack هایی که طراحی می شود ، ناگزیر باید به گونه ای برنامه نویسی شوند که آنتی ویروس را در دریافت بعضی فایل ها ناکام بگذارد. زیرا اگر آن فایل ها که اغلب به صورت Components هستند ، دانلود شده و آنتی ویروس به طور کامل Update شود ، احتمالاً Crack را از کار خواهد انداخت. اما وقتی License اورجینال وارد آنتی ویروس می شود ، هم می توان DataBase آنتی ویروس را Update نمود و هم می توان نسخه‌ی آنتی ویروس را به روز رسانی کرد.

امیدواریم استفاده لازم را برده باشید

  • VIRUS98

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی